Országos városmarketing gyémánt díjat nyert a Kecskeméti Katona József Múzeum

2019. június 14. – június 14.

A Kecskeméti Katona József Múzeum és Katona József Színház 2019. évi Országos Városmarketing Díj pályázatra benyújtott nevezését, országos városmarketing díjjal jutalmazták.

A két kulturális intézmény kapta meg a városban először az országos marketingelismeréseket.

A pályázatokat a stratégiában és kampányokban közreműködő Török Katalin marketing tanácsadó, kommunikációs munkatárs nevezte, a városmárka, városimázs építő indirekt marketing kategóriában, a következő tevékenységekkel:

A Kecskeméti Katona József Múzeum imázs-és városmárka erősítő tevékenysége Kecskemét várossá válásának ünnepi, 650. évében: a Seuso-kincs és a Kecskemét 650 kiállítás,

illetve

A Katona József Színház imázs-és márkaépítő tevékenysége a város 650. évében címmel.

A Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete és a POSITIVE by Hinora Group szakmai támogatásával létrehozott Országos Városmarketing Díj célja, hogy a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére felhívja a figyelmet. A sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez. Egy jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre.
A Kecskeméti Katona József Múzeum a 2018-as évben, a város ünnepi, 650. évében, A Seuso-kincs, valamint a Kecskemét 650 címet viselő kiállításával mind hozzájárult Kecskemét város hírnevének növeléséhez, a városmarketing fellendüléséhez.

A Seuso-kincs, a késő római császárkor egyik legjelentősebb ezüstkincse az országos körút negyedik állomásaként volt látható Kecskeméten, a múzeum Cifrapalota kiállítóhelyén. A regionális marketingkommunikációs kampány rekord látogatószámot eredményezett; korábban egyetlen tárlatot sem láttak ennyien (24 058 fő), közel 3 hét alatt.

A Kecskemét 650 címet viselő, hiánypótló várostörténeti kiállítás a város elmúlt hat és fél évszázados történetét tárja a látogatók elé a modern technika és virtuális valóság segítségével.

A pályázatban hat kategóriában díjazták a települések ismertségük növelése, fejlesztése érdekében megvalósított sikeres kampányokat, rendezvényeket, a szakmailag profi marketingmegoldásokat.




HU EN
KKJM